30 Aralık 2017 Cumartesi

2018'den talepler

1. "9. Ailem bir şehirde olsa,her bir parçası başka şehirlerde olmasa, bir olanağı olsa herkesin mutlu olduğu.
Yukarıda 2016 ve sonrasında 2017 yılından taleplerimden dokuzuncu sırada olan aile meselesi üzerine;
Fazla içten bir dua etmişim demek ki,ma-aile şu an İstanbul'da toplaştık. 
güzel mi?
-yaniiii
sen onca yıl uzak kal sonra aile ile yaşa falan,modern zamanlar falan..
Şaka bir tarafa, bazı zor zamanlar birlikte daha güzel atlatılıyor,aile en güzel bir şey :)

Bu yıl için dileğim her kişi mutlu ve huzurlu olduğu zaman ve mekanda yaşasın,amin!

2. Yüksek lisans tezi ile ilgili konuşmuyorum artık,zira çeneler değil eller çalışaydı böyle olmazdı.

3. Güzel müzikler keşfedeyim,öyle ki bir şarkıyı 15 kere dinleyeyim doymayayım,öyle güzel olsunlar.

4. Kilo almayayım ya,gerçekten yaş kemale erince insan ne de güzel kilo alıyormuş.
    Gökten bir elma düşse ve sevebileceğim bir spor türü keşfedebilsem veya alerji sahibi olmadığım        bir şey,yüzmek ne güzeldi klor alerjisi olmasaydı :)

5. Düzenli nakit akışı için yeni ve yeniden aminler buraya :)

6. Yeni ve güzel insanlar getirsin hayatıma, onlara merhaba diyeyim.
    -merhaba arkadaşım!

7. Keşfedilecek yerler,yemekler,içecekler. Oysa bir tek çay yeter idi bana, bak neye dönüşmüşüm,talepler,talepler...

8.Sağlık olmazsa olmaz.

9.Neşe! 
   Tamam! Biliyorum...
   Gam
   Kasavet
   Keder
   Efkar
   Tasa
   Hüzün bunlar da güzel kelimelerimiz,şiirlerde var olsunlar,benim hayatım da değil.
   Bir dal hüzün alabilirim ama bak :)

10. Kırmızı ışık kuralına ülkecek uyalım,uymayanlar hakkında ki hislerim hala baki.
"Trafik kurallarına uyulsun,uymayanlar kırbaçlansın! Yayaya yol vermeyen sürücüler iki kez kırbaçlansın!"

11. Kitap ,kahve ve ben (siz) üçlüsünün bol olduğu günlerim(imiz) olsun. Mümkünse sigara bölsün o günleri ve ya çikolata başka da bir şey bölmesin, bölenler uzaya seyahat kazansın,(uzayda) boşlukta süzüm süzüm süzülsünler, öyle asılı kalsınlar.

12. Seviyorum sizi ve sevgiyle kalmayı sürdürebilmeyi..

Daha ne olsundu..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Peter Zumthor Mimarlığı Hakkında

Zumthor, “Atmosferler” kitabında nitelikli mimarlığın kendi için ne anlama geldiğini; nitelikli mimarlık ürünü onu deneyimleyen kişi ...